„Afganistan, czyli zabawy z bronią” to tytuł pokazu zdjęć, na który zapraszają Jakub Rybicki i Krzysztof Mularski, którzy niedawno odwiedzili Afganistan. Spotkanie odbędzie się w Old School Pubie w Poznaniu.

Jakub Rybicki i Krzysztof Mularski o swoim pokazie piszą tak: „Zaprezentujemy zdjęcia z wycieczki do Afganistanu, gdzie wspinaliśmy się na najwyższy szczyt kraju – Noszak (7492 m n.p.m.) w 50. rocznicę pierwszego polskiego wejścia. Ponadto penetrowaliśmy Hindukusz wysoki, w dolinie Mandaras byliśmy jako pierwsi od ponad 30 lat ludzie w ogóle. A gdy już się nam znudziły góry, wędrowaliśmy po bezdrożach i drożach afgańskiej doliny Wachanu. Są pola minowe, żołnierze, wilcy i złodziejaszki, są dramatyczne zwroty akcji, jest romantyzm i w ogóle. Obserwowaliśmy też afgańską demokrację w praktyce – wybory do Wolesi Jirga (tj. parlamentu), które odbyły się 18 września. W sumie dwa miesiące zabawy.

Jakub Rybicki – kolekcjoner dziwnych czapek. W czepku urodzony. Jeździ tu i tam w poszukiwaniu braku sensu.

Krzysztof Mularski – ornitolog amator. Nie bronił krzyża, bo był w Afganistanie. Ale gdyby był, to by bronił. Jeździ tu i tam w poszukiwaniu sławy, pieniędzy i pięknych kobiet.